Job!

intermediair.nl

Ik denk dat ik groot nieuws te melden heb! Hoogst waarschijnlijk heb ik een vast contract te pakken!

Normaal gezien studeer ik af in juni, als alles goed loopt met mijn thesis. Dat wil zeggen dat ik eerst nog een dikke maand vakantiewerk kan doen en daarna vast aan de slag kan! Op mijn stageplaats kunnen ze me zeker gebruiken om iemand te vervangen tijdens de vakantie, maar dat is natuurlijk maar een beperkt aantal dagen. Maar aangezien mijn stage-apotheek deel uitmaakt van een grotere keten van apotheken, kan ik op andere dagen aan de slag in een andere apotheek van de keten! Allemaal redelijk dicht in de buurt bij ons nieuwe appartementje en zo verdien ik al geld voor ons eigen plekje!

Het contract is nog niet getekend, dus er ligt nog niets helemaal vast. Maar mijn sollicitatiegesprek heb ik al achter de rug en ze waren erg lovend en het bleek toch wel dat ze echt een vaste apotheker nog kunnen gebruiken. Dus ik ben erg benieuwd naar wat er uit de bus gaat komen! Wel gek dat ik al werk heb, voor ik mijn diploma in handen heb! Maar dat hebben veel van mijn vriendinnen ook wel eigenlijk, dus dat betekent dat er nog apothekers nodig zijn!

 

English

I think I have some big news for you! I have probably a job as a pharmacist!

I graduate in june, if everything works out fine for my thesis. That means I can work as a student ‘till the end of September and after that I can start working as an adult. I will be working in a company that owns a few community pharmacies, which most of themare close by our new appartment.

So weird that I already found job but I’m not graduated yet! That means there’s a need for pharmacist, which is a good thing to us! A lot of my friends already found a job too!

I’ve not signed the contract yet, but I went to talk to someone of the company and they were quite positive about me because I did my internship in one of their pharmacies and she said they really needed a new pharmacist full time. So that’s great new to me!

2 thoughts on “Job!

Geef een reactie

