Music

Het is duidelijk nog eens tijd om wat nieuwe leuke nummers te posten die sinds kort op mijn playlist staan. Voor de verandering zitten er ook een paar (erg) oude nummers tussen! Benieuwd? Kijk dan snel verder!

It’s time to post which songs are on my playlist right now! Some of them are new, but there are some (really) old songs too!

Zo lekker vrolijk! En zelfs een tikkeltje over-the-top … Maar hier brul ik steevast met mee!

This is one is so much fun! Though it is a little but too much, haha. But I love this one!

Zo zwoel! Dit wordt een leuk zomers nummer.

This one will be perfect for summer!

Ik ben gek op Ed sheeran, maar dit nummer was echt het beste van zijn live optreden afgelopen herfst!

This song was the best of Ed sheeran’s live performance last autumn!

Wat een leuk vintage nieuw nummer. Mijn benen gaan er spontaan van dansen!

I like the vintage look of this song! It makes me want to dance!

Eigenlijk vind ik oude muziek erg leuk, zo ook enkele nummers van Elvis Presley. En dit vind ik zijn leukste nummer!

Actually I like some of Elvis’ songs! This one is my most favorite song of him!

Geef een reactie

