Oilily portefeuille/ wallet

Een tijdje geleden postte ik hier al dat ik stiekem wel graag een Oilily tas zou bezitten… Zo mooi en stijlvol als apotheker ook… Overlaatst stond ik dan toch in een tassenwinkel te twijfelen en kocht ik alvast een oilily portefeuille! Mijn oude portefeuille was dringend aan vervanging toe, was ‘maar’ van Action en had heel irritante afmetingen…

A while ago I posted my wish for an oilily bag here. It’s so beautiful and stylish as a pharmacist.. A few days ago I was in a bag shop and I bought the matching wallet to already taste the fashion of this brand! My old wallet needed to be replaced, it was old and the dimensions were very annoying…

Maar met dit mooie, maar ook dure exemplaar moet ik er wel weer eventjes tegen kunnen! Ik ben er wel verliefd op.. Af en toe haal ik hem uit mijn tas om hem te bewonderen… Als hij 5 jaar meegaat, dan haal ik de prijs er toch wel uit! Hopelijk blijft hij dan toch 5 jaar lang een beetje mooi, we verwachten immers kwaliteit voor zo’n prijs! (40 euro)

This beautiful wallet is exactly what I needed and it’s so nice! I love it! But I hope I can use it as a wallat for the next 5 years though, it wasn’t very cheap! It should be of good quality… (40 euros)

 

Zo fijn.. Ik kijk uit naar de bijpassende handtas!

I want the matching bag too… haha!

Geef een reactie

