Smartphone?

sanderbaetens.wordpress.com

Langs alle kanten krijg ik de aanvraag om deel te nemen aan leuke appjes, foto’s te sturen en tegenwoordig zijn straatplannen enkel nog online te raadplegen. Tegenwoordig wordt het dus steeds moeilijker om te leven zonder smartphone en soms is het dan ook aanlokkelijk om er eentje te kopen.

Helaas zou dat in mijn geval een dure grap worden. Ik steek mijn gsm steeds in die broek die ik meteen erna in de wasmachine gooi en het is ook zeker niet de eerste keer dat ik hem laat vallen of erop ga zitten. Nee, een smartphone lijkt me dus helemaal geen goed idee.

apparata.nl

Ik kocht mezelf dus een tablet, die ik steevast in een goed beschermend hoesje steek en die ik ook alleen maar bovenhaal als ik zit. Als ik hem gebruik op een moment dat ik de wereld bewandel met mijn 2 wankele benen, komt dat gewoonweg niet goed. Maar ja, ik haal hem dus maar 2 of 3 keer per dag boven en ik lees snapshots dus altijd pas een hele tijd, soms zelfs een dag, later. Ik loop dus achter.

Maar vind ik dat erg? Ik vind het zalig als ik mijn gsm en tablet een hele dag kan laten liggen zonder ernaar te kijken. Lekker eventjes helemaal van de wereld weg zijn! Dus ja, dat dilemma blijft nog eventjes op mijn maag liggen tot ik mijn huidig ‘bakske’ kapot is, dan zal ik voor de keuze gesteld worden bij de aankoop van een nieuwe gsm!

Geef een reactie

