Shopping: crea

De LMV-magazine van mei-juni 2015 sprak me niet zo erg aan, maar 8 euro voor zoveel patronen is toch weer niet zoveel geld. Ik had gewoon plots veel spijt dat ik de LMV van vorige lente niet gekocht had en dan dacht ik dat ik maar beter deze nu kan kopen en als ik hem nooit gebruik, dan zij het zo. Gelukkig kan ik die bewuste LMV versie wel via via lenen van iemand! Zo lief en zo handig via facebook-groepen!

De Josie jumpsuit, de Leila top, de Ray short en de Ocean jurk zijn toch kanshebbers om op een onbepaald moment in de toekomst toch nog eens van de naaimachine te rollen.. Wie weet!

Aangezien ik dan toch aan die LMV-versie kan geraken, heb ik ook toegang tot het Sunny Pants patroon en ik zou toch nog graag zo’n frisse broek meenemen op reis deze zomer.. Maar, ik vertrek al over 2 weken. Dus zag ik ergens een gaatje in mijn agenda en ging langs in een stoffenwinkel die toevallig vlakbij was: namelijk Kokette Katinka in Antwerpen centrum. Dit fijne stofje is niet bepaald goedkoop, maar ik vind het wel een prachtig stofje voor de sunny pants… Nu hopen dat het nog een beetje mooi uitdraait!

 

 

 

 

2 thoughts on “Shopping: crea

Geef een reactie

