Shoplog: Veritas

Aangezien ik jarig ben geweest en al heel wat geld aan creatieve spulletjes heb uitgegeven bij Veritas, had ik recht op twee maal 10% korting! Al snel sprak ik dus met een vriendin af om onze slag te kunnen slaan!

Het rood-blauwe stofje (links op de foto) is nogal stijf. Ik wil er graag een sunny pants van maken, maar hopelijk valt dat een beetje mee met dit stijve stofje. Misschien is het al wel beter als het gewassen is. Het kostte me 10€/m, maar daar ging nog 20% korting af, jippie!

Rechts zie je elastiek van 3,5cm breed, natuurlijk voor de tailleband van de sunny pants. Ja hoor, ik ga echt schitteren met deze 2e en 3e versie van de sunny pants voor mijn kleerkast!

 

Bij onderstaand gevlekt stofje wil ik dit lichtblauwe paspellintje inwerken. Dat lijkt me een mooi, fris accentje! Daarnaast kocht ik ook Prym ringetjes om een koordje in te werken in de sunny pants. Ondertussen heb ik ze al gebruikt en het systeem is niet zo handig om erin te krijgen, maar wel erg mooi als afwerking! Het resultaat zal hier wel snel voorbij komen in een volgende post!

Het gevlekte stofje is heel soepel. Het rekt niet, maar toch voelt het eerder aan als een tricot stofje dan katoen. Eerlijk gezegd heb ik er niet naar gekeken wat de samenstelling van het stofje juist was. Het kostte me 7€/m en ik ga er een sunny pants van maken. Uhu, alweer!

 

2 thoughts on “Shoplog: Veritas

Geef een reactie

