Reisfoto’s: Spanje

Afgelopen weken heb ik weinig van me laten horen. Maar dit valt natuurlijk helemaal te verklaren door een deugddoende fantastische zomervakantie in Spanje! We bezochten eerst een week de Spaanse pyreneeën om eens goed te gaan wandelen. Daar heb ik dan ook de meeste (natuur)foto’s getrokken. Daarna volgde nog een weekje platte rust aan de costa brava. Geniet van de foto’s!

hihi, een gele auto aan de kabelbaan!

Binnenkort koop ik waarschijnlijk een reflex toestel over van vrienden, dus zal ik jullie kunnen verbazen met nóg mooiere foto’s!

Geef een reactie

