Shoplog: stof

 

Ik wil al langere tijd eens een blouse maken en een soepel vallende jumpsuit. Dus toen ik eindelijk een fijn patroon voor mijn jumpsuit te pakken had door eens La Maison Victors te wisselen met kennissen, kon ik op zoek naar stof! Omdat ik een soepele stof wilde en die ook niet zou kreuken, kocht ik dit. Geen idee wat het nu net is, maar na het wassen merkte ik dat strijken inderdaad absoluut niet nodig is! Wat fijn!

Ik kocht 2,5m van het donkerblauwe stofje voor een jumpsuit. Het kostte mij €8/m, dus dat valt best mee. De 2 stofjes zijn exact hetzelfde van gevoel. Het stofje met de veertjes – je kan het al raden: ik was weeral instant verliefd erop – kostte mij ook €8/m en hier kocht ik 1 meter van voor een blouse.

Als er nog genoeg stof overschiet dan kan ik een blouse maken met een voorkant van het ene stofje en een achterkant van het andere stofje. Maar dat zien we nog wel. Dat is in ieder geval toekomstmuziek met de huidige verbouwwerken die momenteel nogal veel aandacht vragen!

Geef een reactie

