Jump suit: af!

Een hele tijd geleden werd er hier al een update gepost van de Avenue Jumpsuit van La Maison Victor. Ondertussen viel dit project eventjes stil vanwege de vele werken in het huisjes, het verhuizen en het begin van het werkende leven. Maar nu is het eindelijk af geraakt!

Dit is de eerste jumpsuit die ik aankoop/maak. Dus laat me eventjes zeggen dat het een bloedmooi, maar o-zo-onhandig kledingstuk is! Ik hou mijn plas op tot ik echt niet langer kan…

Dan, wat heb ik aangepast? Ik heb er een zware rits in gezet in plaats van knoopjes vooraan de borst. Daarnaast heb ik ook de taille een beetje versmalt, omdat zo’n jumpsuit er anders veel te zwaar uit ziet voor mij. En ik heb er een lint bijgemaakt om te knopen rond mij middel. Dan valt die zware elastiek minder op.

Ik ben op zich wel tevreden. Het draagt fijn, het stofje hoeft niet gestreken te worden en het is chique genoeg om te dragen naar het werk. Dat donkerblauw is tegenwoordig mijn kleurtje. Ik draag er wel steeds een shirtje onder, want ik vind dat mijn décolté te ver open hangt als ik me voorover buig…

Wie heeft deze jumpsuit nog gemaakt?

2 thoughts on “Jump suit: af!

Geef een reactie

