Shoplog Stof

Ik kwam eigenlijk een heel klein stukje te kort van mijn gordijnstof. Zo moest ik nog een klein gordijntje maken voor een mini-raampje. En dat maakte dus dat ik terug naar de stoffenwinkel moest. En de verleiding was gewoonweg te groot… Ik moest dan ook andere stofjes meenemen…

Van dit fijne blauwe stofje ga ik een rokje met elastiek maken. Lekker simpel om aan te trekken! En je hebt niet zoveel stof nodig ;-).

Vorige post had ik het al eens over het naaien van een jeans. Natuurlijk heb je daarvoor ook stof nodig. Ik wilde niets al te speciaal, maar een gewone goede jeans die ik ook zou kunnen dragen voor het werk. Daarom koos ik dit donkere effen jeansstofje. Nu hopen dat het goedkomt… Duim voor mij!

Geef een reactie

