Shoplog: stof

Nu de herfst zich duidelijk heeft ingezet, kreeg ik zin in het naaien van warme, zachte kledingstukken. Dus dook ik in mijn bak vol textiel, maar ik vond geen geschikt stofje. Op naar de stoffenwinkel dus!

Deze 4 tricot-stofjes zullen gebruikt worden voor 2 projecten: een jurkje van La Maison Victor en een verrassing! Ik ga het laatste niet verklappen, want het is een cadeautje en ze mogen dat nog niet ontdekken via mijn blog!

In de laatste nieuwe LMV stond een patroon voor een cardigan en laat dat nou net zijn wat ik dringend nog nodig heb! Hopelijk duurt het niet al te lang voor ie af is…

Een warm bordeaux tricot-stofje en een beetje nepleer: het recept voor een leuk burda- truitje met lange mouwen.

Maar eigenlijk ging ik naar de stoffenwinkel om de Harriet jurk van LMV te naaien voor kerst! Daar kwam ik deze 2 polyester stofjes tegen. Niet zo heel warm, maar ze vallen wel erg soepel en ze waren niet zo duur.

Hop, aan de slag dus! Maar ik kan zo al voorspellen dat pas volgende winter deze projecten echt af zullen zijn… Al doe ik nog zo mijn best!

One thought on “Shoplog: stof

Geef een reactie

