Let’s make something new

Ik ben een bezige bij, zoals altijd. Maar foto’s posten van iets dat af is, is niet zo simpel, want dan heb ik de helpende hand van een fotograaf nodig… En liefst ook nog een portie mooi weer om de foto’s buiten te laten maken. Laat dat nu 2 dingen zijn die ik de laatste tijd niet beschikbaar heb… Ach ja, dat hebben jullie nog te goed van me dan! Ze komen wel hoor, alleen wat later… 😉

Maar ik kan wel al melden dat ik (weeral) aan een nieuw winters (jeej!) project begonnen ben! Ditmaal opnieuw in tricot, jaja heus waar! En met een streepje nep leer op de schouders. Heel hip, jong en perfect voor dit seizoen en om te dragen op het werk. Het patroon komt uit een burda-boekje dat ik geleend heb uit de plaatselijke naaiclub, daarom is het een zwart-wit foto van het kopiëren.

De stof is een fijn bordeaux met een subtiele glitterdraad is, wat het een interessant stofje maakt. De skai is niet helemaal zwart, maar eerder donkergrijs. In mijn hoofd is dit een dikke winnaar, maar ik zal het eerst maar eens in elkaar steken, voor ik ga zweven hé.

Hopelijk heb ik snel de mogelijkheid om jullie wat afgewerkte projectjes te laten zien!

 

Geef een reactie

