Gelukkig Nieuwjaar!

En stiekem moet ik jullie ook nog een zalige kerst wensen… Want het is al een maand geleden dat ik hier nog wat gepost heb. Eigenlijk is dat wel een klein beetje schandalig…

Niet dat ik heb stil gezeten in de tussentijd, maar de kerstperiode slorpte al mijn tijd en energie op. Wat een drukte op het werk met deze tijd! Gelukkig heb ik wel nog  kerstjurkjes kunnen naaien, hopelijk kan ik hier snel nog wat foto’s van posten!

Mijn doelen voor 2016? Goede vraag, ik heb namelijk helemaal nog niet de tijd gehad om erover na te denken… Maar ik kan wel een paar dingetjes zo snel bedenken:

  1. Investeren in de toekomst: Genoeg sparen voor een huisje en een autootje te kunnen kopen. Maar ook wat van onze oudere, gekregen spullen te vernieuwen naar betere kwaliteit.
  2. Leren relativeren: Dit zeg ik al een paar jaar op rij en ik ben er gewoon echt niet goed in. Ik kan me soms zo druk maken in iets heel kleins en dat kan me echt enorm irriteren. Ik weet dat ik het beter los zou laten, maar soms is dat zó enorm moeilijk!
  3. Ik zou graag leren om wat minder te snoepen. Niet echt om af te vallen, maar meer om een gezonder lichaam te krijgen op langere termijn.

Gek genoeg dus geen echt creatieve doelen! Nee, want ik vind dat ik daar goed bezig ben! Het naaien gaat steeds beter, hoewel ik best nog wel wat geduld zou kunnen gebruiken om projecten tot in de puntjes uit te werken… Maar hé, ik ken mezelf ondertussen al wel… Alleen zou ik wat vaker moeten bloggen hé 😉

Zo, hoe zit het met jouw voornemens?

2 thoughts on “Gelukkig Nieuwjaar!

Geef een reactie

