Nieuw naaimachine!

Jaja, ik zat er al een tijdje op te wachten, maar eindelijk is het zo ver! Ik had wat geld bijeen gekregen door een bijdrage te vragen als kerstcadeau. Natuurlijk moest ik dan zelf nog wel een stuk bijleggen, want ik wilde toch wel een machine met wat opties en vooral een machine die lange tijd meegaat, liefst zelfs levenslang…

Ik spendeer wekelijks toch wel een uurtje of 3 à 4 achter mijn machine. Natuurlijk kruipt er ook nog wel wat ander werk in een naaiwerkje (afspelden, uitknippen, patronen overtekenen) en haak ik ook nog wel eens. Creatieve buien genoeg dus! Daarom vond ik wel dat ik het verdiende om mezelf eens te verwennen!

Ik laat jullie snel wat meer weten over welk merk het geworden is en of ik tevreden ben!

Bron foto: vanloonbvba.be

Geef een reactie

