Schip ahoi!

Nu mijn eerste trui bijna een feit is, kocht ik me meteen maar al wol voor een tweede trui. Kwestie van een beetje optimisme hé! Ik had eigenlijk niet echt gedacht die eerste trui te beginnen in 2016 en zelfs nog af te hebben dit jaar. Valt dat even mee seg… Maar ik moet niet te vroeg victorie kraaien, want er moet nog steeds één mouw gebreeën worden en nog wat afwerkinkjes gedaan worden. Maar stiekem ben ik nu toch al trots op mezelf 😉

Telkens als ik bij Zeeman passeer, moet ik toch steeds even een blik werpen op de wolafdeling. En ik kan zelden weerstaan aan de drang om te kopen… De prijzen van de wolletjes vallen dan ook altijd zo goed mee (natuurlijk is het geen 100% katoenwol, maar ja!)… En nu zit ik dus met een grote doos vol bolletjes wol 😉

Dit speciale bordeaux-rode bolletje met spikkeltjes kon ik niet achterlaten. Ik kocht er 5 bollen van en ben van plan er een trui van te breien. Geen idee of ik me ditmaal aan een patroon kan houden. Ik vind dat tellen zo enorm vervelend… Heeft er iemand nog een simpel, maar flatterend patroontje voor me?

Zo mooi!

Geef een reactie

