Inkopen doen…

Het begon maar weer eens te kriebelen… Dus moest ik wat van mijn zuurverdiende centjes uitgeven aan (een beetje) stof. Tijd voor een aantal nieuwe projecten dus!

Van deze combinatie wil ik een leuke Chess sweater maken voor vriendlief. Hij is nogal muzikaal aangelegd, dus hopelijk vindt hij het zo een beetje leuk. Hij houdt namelijk helemaal niet van dat mooie reliëfstofje dat ze gebruikten voor het voorbeeld bij La Maison Victor

Dit mooie blauwgroene, zijden stofje lijkt me geknipt voor een Leila top. En ik heb genoeg stof gekocht om er een soort playsuit mee te maken door de Scarlet short eraan vast te maken. Maar dit zal wel een lange termijn project worden, vrees ik… Niet zo’n simpel stofje om mee te werken.

Hiermee wil ik de Chessie top maken. Ik ben stiekem wel zo gek op uiltjes…

De roze/oranje tricot zal waarschijnlijk gebruikt worden voor een Valentina top. Het mooie bordeaux stofje voor een strakje Burda jurk uit de laatste editie van februari.

Het stofje met pijlen had direct mijn hartje gestolen, maar ik weet nog niet meteen wat ik ermee ga maken… Een T-shirt of toch eerder iets trui-achtigs? Het groene stofje is voor een shirt voor manlief met leuke opdruk van Veritas.

Het mooie grafische stofje aan de linkerkant leek me geknipt voor de Rachel rok! En het crêpe stofje zal dienen voor een Pam top…

Het grafische stofje wil ik heel graag gebruiken om er een mooie mona vest uit te maken. Het andere grijze glitterstofje is ideaal voor een soepelvallende Hope cardigan…

 

Nu kan je je dus afvragen welk mijn favoriete magazine is voor naaipatronen… La Maison Victor heeft er hier een trouwe klant bij in ieder geval!

 

 

One thought on “Inkopen doen…

Geef een reactie

