Project on the run

Eenmaal thuis van ons fijne reisje naar Turkije had ik een enorme bom van energie in me zitten. Dat betekende dat ik nodig nog eens thuis moest maken voor een creatieve bui! En dit kreeg vorm als de Bleuet dress van Deer&Doe! Een prachtig patroontje, dat vooral erg lieflijk oogt door het strikje op re rug. Dat maakt het ook nét een tikje specialer!

Ik vond een fantastisch katoentje, echt geschikt voor dit patroon! Maar omdat het een katoentje is, en er dus helemaal niets rek op zit, besloot ik toch maar even het patroontje uit te testen met een goedkoop proefstofje. Wat een afschuwelijke stof, zo roze met blauw, maar voor €2 per meter kan je niet klagen :). Ik heb in het verleden wel eens dik in de problemen gezeten toen bleek dat mijn patroontje rond mijn armen of mijn taille toch wel té krap zat en met een katoenen stofje kan je dan wel in de rats zitten! Gelukkig bleek het proefstuk vrij goed te zitten! Enkel de taille werd een klein beetje verbreed.

Bij een lief patroontje hoort een lief stofje! Dit mooie katoentje vond ik bij Veritas voor een schappelijke prijs. Ik hoop het jurkje helemaal af te hebben tegen mijn verjaardag, eind mei. Maar omdat er weinig coupenaden in het patroon zitten, zal het wel vrij vlot gaan denk ik zo! Ik hoop snel het resultaat te kunnen posten!

Geef een reactie

