Update: Bleuet

Tot nu toe vlot het goed met de Deer and Doe Bleuet! Ik wil dit jurkje graag af hebben om te kunnen dragen op mijn verjaardag. Dan heb ik nog ruim tijd genoeg, gelukkig! Naaien is weer eventjes wat moeilijk, er moeten veel andere dingen nog gebeuren. En met de seizoenswissel heb ik weer enorm zin om heel veel projecten tegelijk te beginnen! Maar  het slaagt altijd een beetje tegen hoe lang het duurt om iets te naaien en dus ook hoe lang het duurt voor je het kan dragen! Maar hé, als ik een kleerkast wil die volledig met eigen kleding gevuld is, dan zal ik toch geduld moeten leren hebben, haha!

One thought on “Update: Bleuet

Geef een reactie

