New in: alweer stof..

Af en toe kan ik mezelf niet zo goed inhouden.. En het was weer zo ver! Mijn kist met stofjes werd nog eens stevig aangevuld met een aantal prachtige schatten!

Op de foto hierboven zie je 2 rekstofjes met een fijn reliëf patroon. Van het beige bloemetjesmotief ga ik opnieuw een verlengde chessy top maken en van het grijze stofje wil ik ook een simpel truitje met lange mouwen maken, maar dan rechter dan de Chessy top en zonder de vleermuismouwen.

Het witte stofje is een soort crêpesatijn en ik zou er graag een blouse van maken. Ik twijfel nog tussen een Donna blouse of een Alice blouse van La Maison Victor. Het oudroze stofje is rekbaar en is opnieuw voor een truitje bedoeld. Hier heb ik echter nog geen echt patroon voor uitgekozen. Heeft er iemand een goed idee?

Opnieuw dezelfde kleurtjes, maar nu een wit en een oudroze lichte katoen. Waarschijnlijk voor een Donna blouse… Maar met deze kleurtjes zit je nooit fout, dus misschien blijven ze nog wel eventjes liggen in mijn kast.

Rechts op de foto ligt er zwarte crêpesatijn, opnieuw voor een blouse, haha ik ben niet zo origineel meer. Maar ik heb dan ook niet veel zelfgemaakte blousen in mijn kast en ik vond dat het daar wel eens tijd voor werd! Links op de foto zie je zwarte voering voor mijn allernieuwste project! Lees hieronder snel verder!

Hiervoor ging ik eigenlijk naar de stoffenwinkel: stof voor de Chloë jas! Ik had dringend nood aan een lente/herfst jas! Nu het toch nog eventjes slecht weer is, heb ik wat meer tijd om een stoffen jas in elkaar te boksen. Hopelijk doe ik er niet te lang over en is hij snel klaar om aan te trekken!

One thought on “New in: alweer stof..

Geef een reactie

