Chess Sweater

Het Lief had stilletjes aan laten verstaan dat hij een creatie van mij met trots zou dragen en tonen aan anderen. Dus ja, tijd om nog eens achter mijn naaimachine te kruipen en zijn smaaktest qua stofjes te weerstaan. Want begrijp maar goed: hij is écht wel kieskeurig! Maar gelukkig viel het resultaat goed in de smaak! Ik zie het hem best vaak dragen zelfs, en dat doet me plezier! En ik denk niet dat hij het enkel draagt om mij te plezieren, ik denk dat hij het echt wel graag draagt. 🙂

Toen ik de sweater voor het eerst liet zien, geloofde hij niet dat hij zelfgemaakt was! Zo’n stofje is toch veel te hip om zelfgemaakt te zijn (dat zegt wel iets over wat hij van mijn eigen zelfgemaakte kleding vindt, niet?) en zo netjes afgewerkt. Er zitten dan ook zo weinig naden aan en geen tralala… Omdat het zo’n simpel patroon is, zat het dan ook snel in elkaar! Enkel de halsboord was wat klungelen en heb ik dan uiteindelijk maar op eigen initiatief iets gemaakt.

Hij is wel een beetje een stijf model, haha! ‘Moeten die foto’s nu echt?’ Maar ik wilde jullie deze leuke sweater toch niet besparen 😉 Weeral een leuk patroontje van LMV die in de ‘houden’-map gaat! Deze wordt zeker nog eens gemaakt. Maar ook de Henry sweater van LMV met kap staat nog op het toekomstig naaiprogramma voor het Lief. 🙂

2 thoughts on “Chess Sweater

  1. Pingback: Shoplog: stof² | Haaksterretje

  2. Pingback: Chess Sweater Again… | Haaksterretje

Geef een reactie

