Tromgeroffel…. Verjaardagsgeschenk!

Eind mei was ik jarig. En ze vroegen me wat ik wilde als geschenk. Ik had best wel wat dingen opgelijst, maar er moet wat misgelopen zijn want ik heb van de meeste familieleden geld gekregen. Ook had ik een extra wacht op het werk op me genomen en dus genoeg geld bij elkaar gekregen om mijn laatste nieuwe obsessie in huis te nemen. Ik heb hem na wikken en wegen (en vooral ook zoeken naar een winkel waar ik hem gewoon kon kopen) toch maar online besteld. Momenteel zit ik dus gretig te wachten op de levering!

Naaien doe ik zo graag, maar nu wilde ik T-shirt voor het Lief en eventueel voor andere gelukkigen ook wel eens wat meer persoonlijk maken dan gewoon zo’n standaard applicaties bij Veritas te blijven kopen. Dus ik neusde wat rond op het net en ik kwam al snel uit bij dit toestel. Wat hangt er toch een groot prijskaartje aan… Dat hield me in de eerste instantie dus wel wat tegen. Ook moet je dan nog eens voor elk patroontje afzonderlijk betalen… Maar je krijgt er software bij en als je een beetje handig bent (en er waarschijnlijk voornamelijk veel tijd in steekt) kan je zelf gratis patroontjes maken én persoonlijker wederom.

Ik was dus verkocht. Zo handmatig flex- of fockfolie zitten te snijden met een mesje op een snijmat, dat zag ik toch niet echt zitten. Daar heb ik het geduld en de tijd niet voor. Daarnaast zal die machine zeker zijn nut nog wel hebben als er kinderen en/of pete- of metekindjes aankomen. Ook voor de vrijgezellenavond heb ik al wel een paar leuke ideetjes klaarliggen. Haha, allemaal nog verre toekomstmuziek, maar je ziet; dat creatieve toestelletje zal nog wel vaker van pas komen!

Het Lief slikte toch wel even toen hij het prijskaartje hoorde. Maar het is volledig mijn eigen verdienste: geld dat ik cadeau kreeg + extra werken. Hij moet dus maar niet te hard klagen. En hij zal waarschijnlijk wel vol trots zijn als hij het eerste ontwerp mag dragen 😉

 

Geef een reactie

