Weekly Pictures

Nog eens tijd voor een paar nieuwe foto’s van afgelopen week! Ja, zo zag Schoten er dus uit op maandag 13 juni na een grote, zware regenbui. Gelukkig bleef onze kelder gespaard!

Een overvolle koelkast want afgelopen zondag hadden we een BBQ om mijn verjaardag nog te vieren met familie! Superlekker en veel gegeten dus! En achteraf ook zoveel restjes natuurlijk…

Wat is hij toch een dropje!

 

Eucerin bestond 30 jaar! Daarom werden we uitgenodigd om te feesten en kregen we een leuke goodiebag mee achteraf 🙂

Het Lief en ik waren 6 jaar samen. Dus heb ik voor een tweede keer mijn Silhouette Cameo kunnen uittesten! Na lang wikken en wegen is dit het uitgekozen patroon geworden. Ik denk dat hij er wel blij mee was. 🙂

En dit was mijn cadeautje van hem! Mooi hé?

En dan samen luxe hamburgers gaan eten bij de Burgerij om het te vieren!

Slaapdronken katje…

 

Voetbal zien op het werk, Go België!

Wat een week! 🙂

2 thoughts on “Weekly Pictures

Geef een reactie

