Weekly Pictures

Het is ondertussen weer schandalig lang geleden dat ik nog eens wat gepost heb. Dat heb je met de combinatie van dit mooie weer en fulltime werken hé 😉

Gelukkig had ik tussendoor toch nog wat tijd om suikervrij, paleo bananenbrood te maken 🙂

Er stond ook nog een muzikaal optreden van Kandaloes op het programma. Dat is de band van mijn vriend. Je kan ze zeker eens beluisteren op youtube!

Niets beter dan een heerlijk ontbijtje om deze actieve zomerdagen te starten!

Hardlopen met dit zomerse weer is enkel te verdragen in de bossen! Maar dat is zoizo al mijn lievelingsplekje vanwege de rust en de fluitende vogels!

Pasta met zalm, zelfgemaakte groene pesto en parmezan schilfers! Hmm!!

Eén van onze kipjes legt wel eens vaker een groter eitje en hierin zitten bijna altijd 2 dooiers. Gekke afwijking hé.

Nog zo’n gek ding vinden we af en toe op de zetel terug.

En toen was er plots suikervrij snoep van een SUIKERbakkerij op het werk. Dubbelgek noem ik dat.

Zo, dat was mijn weekje in het kort en bondig, haha!

 

 

One thought on “Weekly Pictures

Geef een reactie

