To be Royal

Bij zeeman kan ik bijna nooit langs de wol lopen zonder wat mee te nemen. Mooie wol kan me echt het water in de mond doen lopen… Helaas duurt zo’n brei – of haakwerkje altijd zolang dat ik het vaak halverwege ergens opgeef. En daardoor heb ik hier wel 3 half afgewerkte projecten ergens slingeren in huis. Ondertussen is het voor enkele projecten al zolang geleden dat ik niet meer weet welke steek ik gebruikte en ik het proejct dus eigenlijk niet echt meer kan afwerken.

Maar, ik zag dit mooie wolletje liggen en ik kreeg toch weer spontaan een fijn idee en veel goede moed! Dus werden er snel 6 mooie bolletjes ingeladen in het winkelmandje!

 

Hopelijk geraakt dit toch nog af voor de winter gedaan is!

 

One thought on “To be Royal

  1. Dat ken ik 😉 Hier liggen momenteel 4 w.i.p.’s, waarvan ik nog maar zin heb in 2 van de 4…
    Ik wens je toch goede moed met deze prachtige blauwe wol!
    En ja, ik kan ook niet zonder garen de Zeeman buiten lopen 🙂
    Fijn weekend,
    Sigrid

Geef een reactie

