Pillows in Autumn

Af en toe moet de huiselijke sfeer eens aangepast worden aan het heersende seizoen. En dat heeft alles te maken met alle leuke foto’s over decoratie en inrichten die je dan overal tegenkomt op verschillende media. En nu gooi ik er dus mijn aandeel even bij!

Dit leuke stofje kocht ik een tijdje geleden bij Kwantum. Het is een soort van canvas of ruw linnen, bedrukt met leuke bosdiertjes. Het was niet duur, ik geloof 5€/m. En ik kon dit schattige stofje niet laten liggen… Toen wist ik nog niet goed wat ik ervan zou (kunnen) maken, maar ik wist wel dat het voorbestemd zou zijn voor een heel tof projectje!

Eigenlijk is het echt supersimpel en klaar in een wip. Er zitten geen knopen of ritsen in. Achteraan zijn er gewoon 2 flappen die elkaar goed en strak overlappen, waardoor het kussen er toch gemakkelijk in gaat, maar ook goed blijft zitten ter plaatse.

Ook de kat des huizes gaf zijn goedkeuring voor deze vernieuwing!

 

3 thoughts on “Pillows in Autumn

Geef een reactie

