Doe eens een ruilvoorstel

Ik wilde eigenlijk een Sodastream op mijn kerstlijstje zetten, maar toen zag ik er eentje passeren op een ruilgroep op facebook. En ik mocht een ruilvoorstel doen naar keuze. Dus ik somde wat dingen op, waaronder een zelfgebreide sjaal. Dat wilde ze wel erg graag. Dus vroeg ik naar kleuren en model, en even later ging ik aan de slag! Het gaat een colsjaal worden. Om het wat op te leuken koos ik voor 3 kabels erin te verwerken.

Het is een wolletje uit mijn grote voorraad. Ik geloof dat het van zeeman of wibra komt. Ik had nog juist de goede hoeveelheid over voor zo’n sjaal. Wat fijn toch om zoiets te kunnen maken voor iemand en te kunnen wisselen voor iets handigs in de keuken!

 

Geef een reactie

