WIP: winterhemdje!

Mijn allereerste, en tot nu toe enige, hemdje met ruitjes was hoognodig toe aan vervanging. In de winter werd dit exemplaar toch vaak gedragen. Daarom nam ik enkele weken geleden al de nodige stof mee (lees hier de shoplog) en begon ik aan dit werkje.

Ondertussen zijn alle stukken geknipt, is het grootste deel zelfs al in elkaar gezet en is er al danig op gevloekt. De splitmouwen waren verschrikkelijk om voor het eerst in elkaar te steken. De uitleg van Knip is best kort van stof en dat maakt het er dus absoluut niet gemakkelijker op. De borstzakken heb ik er ook een paar keer moeten afhalen en opnieuw opzetten omdat ze helemaal niet gelijk hingen. Maar het motief van de stof komt tot nu toe goed uit…

Nu enkel nog de knoopsgaten maken, de knopen aannaaien en omzoomen. Dus duim voor mij!

2 thoughts on “WIP: winterhemdje!

Geef een reactie

