My wishlist for christmas

Ik vind het nog het leukste om dingen te geven aan anderen, maar toch is het simpeler voor je familie/vrienden om zelf een kerstlijstje op te stellen zodat ze weten waar ze jou blij mee kunnen maken.

Niet zo simpel om te vragen aan anderen, maar daar maak je me toch het gelukkigst mee: spulletjes voor mijn silhouette cameo, zodat ik nog lekker kan knutselen. Ondertussen zijn mijn oorspronkelijk mesje en matje aan vervanging toe. En ik zag op een leuke blog een flexfolie met motief van (nep-)leer voorbij komen. Daar wil ik ook wel eens wat mee maken!

En raar, maar waar: wij hebben geen gezelschapsspelletjes in huis! Enkel een pakje kaarten, haha. Tijd dus om eens het oerspelletje UNO is huis te halen!

De goudkleurige lantaarn zag ik ergens voorbijkomen en ik vind het superleuk staan in een interieur! Of het zo goed bij mijn interieur past, dat zullen we dan wel ontdekken… Een USB-lader is zo handig, want ik ben de mijne (weeral) eens kwijt gespeeld.

Vazen heb ik wel genoeg, maar allemaal gekregen van tantes en oma’s. En dus niet bepaald mijn smaak. Ze zijn allemaal nogal overdadig versierd. Ik heb het liever wat simpel en iets strakker. Dus een simpel vaasje mag ik hopelijk uitpakken met kerst!

Maar wat een materialistisch gedoe toch sech, ik kijk eerder uit naar de gezelligheid van de dagen voor kerst en het kerstfeest zelf!

Geef een reactie

