Christmas gifts making

Ik wilde mijn moeder eens verrassen met een zelfgemaakt cadeau voor kerst. Afgelopen weekend deden wij al een eerste ronde van cadeautjes en eten omdat wij nogal veel adresjes moeten doen met het echte kerstweekend. Ze heeft haar cadeau dus al gekregen en dus is het veilig om het hier te posten!

Ik keek af van enkele andere leuke ideetjes die ik voorbij zag komen op het internet. Ik gebruikte de ‘woordenboek’stijl om een T-shirt te drukken voor haar door gebruik te maken van mijn favoriete speeltje: namelijk de silhouette cameo!

Het shirt naaide ik zelf van een fijn donkergrijs tricot-stofje, gebruik makend van het patroon van een standaard shirt van La Maison Victor, maar ik heb de V-hals aangepast naar een mooiere, gemakkelijkere ronde hals.

 

Ze leek me er toch blij mee te zijn. 🙂

 

One thought on “Christmas gifts making

Geef een reactie

