Eentje uit de oude kast

img_2233_1

Een heeeeel erg lange tijd geleden begon ik met een trui (lees: 2014). Toen was ik nog niet zo lang bezig met deze blog, maar hier kon je er toch al een post over lezen. De zak met het onafgewerkte project werd zelfs meegenomen met de verhuis toen ik en mijn vriend alleen gingen wonen. Ondertussen staat het project ietsje verder: er is één mouw bijna af. Maar nu begin ik toch mijn twijfels te krijgen, want ik heb gemerkt dat de buikomtrek op zo’n dikke 60 cm zit terwijl ik een aansluitende trui in gedachten had en dat het dus maar zo’n 50cm zou moeten zijn. Het zal dus een oversized model worden ALS ik ze ooit eens een keertje afgewerkt krijg… Nu lijkt het alsof ik altijd maar onafgewerkte projecten post en zo weinig afgewerkte producten van mijn noeste arbeid, haha. Maar het lukt niet zo goed om foto’s te trekken van de uiteindelijke eindproducten en natuurlijk zorgt een fulltime job er ook voor dat er niet zo snel vooruitgang geboekt wordt!

2 thoughts on “Eentje uit de oude kast

  1. Dat probleem had ik de afgelopen weken ook, ik kreeg niet echt iets af om te tonen, maar wel ideeën genoeg.
    Dat de trui nu iets te los gaat worden, is geen probleem: eet wat extra koekjes ofzo? 🙂 Hahaha!
    Maar het ontwerp is wel heel mooi, leuke kleuren!
    Hm, je zou de trui ook iets te warm kunnen wassen? 😉
    Hopelijk krijg je nog wat extra vrije tijd gevonden, want ik ben toch benieuwd naar het eindresultaat!
    Groetjes, Sigrid

    • Haha, als ik nu zou weten exact hoe warm ik de trui moet wassen om hem te laten passen zou ik het meteen doen! En zoals je zegt: meer dan genoeg ideeën, maar de uitwerking ervan laat nog even op zich wachten. Ik zit ook nog met een probleempje met de mouwen, dus eerst daar nog even mee sukkelen.
      Groetjes,
      Ellen

Geef een reactie

