Gat in je hand

img_2252

We hadden nog maar eens 1000 punten bij elkaar gespaard bij Veritas, dus hadden we een extra korting van 10% bovenop de creatieve korting. Wat dat eigenlijk wilt zeggen? Dat het toegestaan is de hele creatieve afdeling leeg te kopen zonder gêne. Mijn portemonnee vond het iets minder fijn, maar ik heb er toch weeral een aantal leuke knutselspulletjes bij!

De fijnste aankoop is toch wel deze klosjeshouder! Tot voor kort slingerde alle klosjes in het rond in mijn naaidoos. Zo kon ik wel eens lang zoeken naar een bepaald kleurtje en er telkens weer over heen kijken. Maar dat behoort nu tot het verleden met dit mooie doosje! Ik voorzie in de toekomst nog wel eens een fijne sticker met mijn silhouette cameo ter versiering.

img_2249

Ik kocht ook puntbeschermers zodat mijn breisel niet meer van de stokken kan glijden als ik het opzij leg. En een toerenteller kan er misschien voor zorgen dat ik toch ooit nog eens begin aan een patroon mooi te volgen zoals het moet. En ik denk dat de klosjes wel voor zich spreken. Dit zijn kleurtjes die ik vaak gebruik als ik naai, dus het werd meteen een groter model. En spoelendoosjes kan je ook nooit te veel hebben!

img_2250

Wat zou ik toch graag eens een jeans naaien. Ik heb de stof ervoor liggen, ik heb nog een broek die perfect kan dienen voor het patroon en dan heb ik nu ook de juiste knopen ervoor in huis. Nu alleen nog de tijd en de moed ervoor zien te vinden…
De houten knoopjes zijn voor een sjaal waar ik momenteel aan werk en de ponpons wil ik graag gebruiken voor een muts. Ik heb al gemerkt dat die ponpons op mutsen momenteel helemaal hip zijn; dus tegen dat mijn mutsen af zijn, is dat alweer helemaal passé, haha.

img_22511

En toen kwam ik natuurlijk dit superzachte stofje tegen… Ideaal voor een onesie! Dan heb je er natuurlijk wel meteen 2,50 of 3 meter voor nodig… Niet zo goedkoop! Maar hé, we hebben korting, dus dan mag dat wel weer mee. Haha, mijn portemonnee kon er niet zo goed mee lachen die dag dus!

Maar ik ben weer helemaal blij met mijn spulletjes! 🙂

Geef een reactie

