*New In* Leerstempels

img_2316

Een tijdje geleden kocht ik een stempelset van het alfabet. Maar dat vond ik toch ergens wat te beperkend voor wat ik voor ogen had. Dus ging ik het wijde net op en vond ik deze lieverds om mijn verzameling aan te dikken.

img_2317

Ze vielen ietsje kleiner uit dan ik oorspronkelijk gedacht had, maar het gaat uiteindelijk maar om een klein detail dat ik toevoeg aan een kledingstuk, dus mag dat ook wel. Ik geloof dat dit stempels zijn die zowel op leer als op metaal bruikbaar zijn, maar ik ga ze momenteel toch enkel maar voor leer gebruiken.

xxx

Ik bestelde een uiltje, want ik ben stiekem toch echt wel gek op uiltjes en dat weten de meeste mensen in mijn vriendenkring toch wel. Daarnaast bestelde ik nog een lief dierenpootje en een stempel ‘hand made’. Het dierenpootje is wat kleiner (3mm) dan de rest (6mm).

De slagstempels werden al heel snel in gebruik genomen voor mijn laatste nieuwe breiwerk te voorzien van een design label! Die zie je binnenkort hier weer verschijnen als afgewerkt kledingstuk!

xx1

Geef een reactie

