Housewarming cadeau

img_1615

Als één van je beste vrienden een housewarming geeft, dan haal jij je Silhouette Cameo boven om een persoonlijk cadeau te kunnen geven!

Er schoot nog een restje bordeaux katoen over, dat me perfect geschikt leek om een kussensloop van te naaien. Dus ging ik al snel aan de slag met mijn naaimachine en een kussen van 40x40cm van Action.

Na het naaiwerk, zette ik 3 kamsnaps aan om om het sloop strak over het kussen te trekken bij de sluiting.

img_1617

En dan nog een leuke quote zoeken om het kussen te versieren. Aangezien de vriendin samen ging wonen met een andere vriendin werd de slogan gericht op vrienden in plaats van op familie.

Ik gebruikte beige flexfolie en liet deze uitsnijden door zelf een snijpatroon voor de Silhouette Cameo te maken met lettertypes die ik reeds gedownload had.

Ik ben erg tevreden met het resultaat en zij leek me er ook blij mee! 🙂

img_1616

2 thoughts on “Housewarming cadeau

Geef een reactie

