Sew fast before it’s too late

Een tijdje geleden postte ik hier een shoplog van Veritas. Daar kocht ik onder meer dit klosjesdoosje. En natuurlijk kon dat niet zomaar blanco blijven liggen. Dus besloot ik om mijn Silhouette Cameo snel boven te halen en dit te personaliseren!

Een slogan, een beetje vinyl en starten maar! Enkele minuten later rolde dit uit mijn Silhouette en jon ik aan de slag gaan om het te ‘weeden’ en te kleven! Ik vind het zelf wel leuk geworden!

Het lettertype heet ‘Personality’ en kan je gewoon gratis dowloaden. Ik denk dat ik het gevonden heb op dafont.com.

Personaliseren jullie wel eens je eigen spulletjes?

5 thoughts on “Sew fast before it’s too late

    • Haha, dat begrijp ik wel. Het is eerder als een lachertje bedoelt, omdat ik altijd te weinig tijd uittrek voor het naaien en dus minder kan doen dan gepland. En dank je!

      Groetjes,
      Ellen

Geef een reactie

