Als je een beetje vinyl besteld…

dsc_9101

Die Silhouette Cameo is toch verdraaid verslavend… En voor ik het wist, had ik die éne meter witte en die éne meter zwarte vinyl al opgebruikt. Ik snij nog veel vaker flexfolie, maar af en toe heb ik ook wel eens de kriebels om iets te maken met vinyl.

dsc_9102

Nu besloot ik het dus maar wat grootser aan te pakken. En ik wilde ook wel eens wat kleurtjes om mee te experimenteren. Ik zit nog niet meteen aan de gelayerde projecten, maar toch zal ik hier al wel een hele hoop mooie, leuke dingen mee kunnen maken!

 

Ik bestelde: goud, zilver, mat muntgroen, glanzend muntgroen, bordeaux en een dikke rol witte en zwarte vinyl, want die zal ik nog steeds het vaakst gaan gebruiken.

dsc_9103

Dit mooie blauwe glittertje is dan toch een flexfolie. Ze hadden deze leukerd, en die kon ik toch niet achterwege laten… Normaal ben ik helemaal niet zo’n glittermeisje, maar ik heb toch al wel een aantal leuke glitter- flex-projecten gezien die mijn hartje wel wat sneller deden slagen!

dsc_9111

En ik wil me ook al een hele tijd wagen aan decal papier… Ik zag deze leuke tutorial voorbij komen op de blog van vnila en nu wil ik zelf wel eens wat maken op glas of op een tas. Misschien iets voor de collega’s op het werk? Maar dat moet ik eerst eens beter uitzoeken voor ik daaraan begin!

dsc_9109

Altijd leuk om post te krijgen op deze manier!

Geef een reactie

