Homemade granola: dubbelcheck

dsc_9842

Ik maak al een hele tijd mijn granola helemaal zelf. Wegens een waslijst aan allergieën is het meestal niet mogelijk om een kant-en-klare variant in de winkel te kopen én ik vind dat ze er vaak onnodig suiker aan toe voegen. Eens in de 2 à 3 weken ga ik dus aan de slag met allerlei noten en zaden en mix ik zelf mijn eigen granola.

dsc_9844

Maar het opslaan van die granola gebeurde altijd in een hele hoop potjes. Dat was niet handig in de kast en dat was ook niet zo comfortabel voor mijn creatieve geest die zich er dikwijls aan hekelde. Tijd voor een volgende project dus!

dsc_9845

Dat waterslide decal papier van mijn vorige post (de tas) bracht me op een idee. Ik ging opnieuw op zoek naar een leuk label via freepik en volgde de hele procedure helemaal opnieuw. Ik kocht een grote pot met hangdeksel bij Casa voor €4,99 en ging ermee aan de slag.

dsc_9843

Door de granola zie je het label niet helemaal zo helder, maar zo is het lekker subtiel. En zo’n grote pot staat veel handiger in de kast dan vele kleine potjes!

Geef een reactie

