Store your cotton pads well…

dsc_9846

En recycleer meteen je glazen potjes! Ik zocht al enige tijd naar een handigere manier om mijn watjes te stockeren in de badkamerkast. Dus toen ik dit lange, smalle glazen potje van Zwann worstjes zag staan in ons afvalrek moest ik er meteen mee aan de slag!

dsc_9850

Eerst waste ik het potje goed uit en zette er meteen wat kokend water in. Mijn watjes moeten niet bepaald naar Zwann worstjes gaan ruiken! Na degelijk schoonmaakwerk, spoot ik het dopje met een lakspray in een mooi bordeaux kleurtje.

dsc_9847

Ik duikelde opnieuw mijn waterslide decal papier weer op en ik gebruikte hetzelfde label van freepik dat ik ook gebruikte voor mijn tas, enkele weken geleden. Ik doorliep weer alle stappen en na een half uurtje in de oven, kon ik meteen gebruik maken van mijn nieuwe opslagdepot voor watjes!

dsc_9849

dsc_9848

One thought on “Store your cotton pads well…

Geef een reactie

