Als je het even niet kan weerstaan

dsc_9860

Als je werk vlakbij een Veritas gelegen is, dan spring je daar wel eens binnen tijdens je middagpauze. Zo zag ik het mooie bloemenstofje een keertje tijdens mijn lunchbreak en bleef ik er steeds maar aan denken, dus sprong ik enkele dagen daarna opnieuw binnen om het dan toch maar te kopen. Ik probeer om mijn uitgave aan stof een beetje binnen het redelijke te houden, dus ga ik meestal naar een outlet, stoffenbeurs of een goedkopere stoffenwinkel. Maar ditmaal kon ik mezelf dus niet tegenhouden!

dsc_9862

En ik had ook meteen geluk! De dag dat ik de stof ging kopen was het 20% korting vanwege de opening van een nieuwe Veritas in de stad Antwerpen! Onverwacht een hele fijne toevalstreffer voor mijn portefeuille dus! En toen nam ik ook maar meteen een andere leuke viscose mee: donkerblauw met okergele flamingo’s op. Een superleuk stofje, zelfs een beetje retro! Ik heb nog niet meteen een patroon ervoor voorzien, maar ik zal wel iets leuk vinden om ermee te maken, daar twijfel ik niet aan!

dsc_9864

Het zijn beide leuke, soepel vallende stofjes waar je niet door kan zien, dus je hoeft er zelfs geen onderhemdje onder te dragen! Ik kan niet wachten om eraan te beginnen! Het kriebelt al helemaal!

dsc_9875

Enkele dagen later zag ik het stofje van de week bij Stoffe en Koffe op de facebookpagina voorbij komen en voor 6.70€/m wilde ik toch ook wel een blouse daarmee maken! Ook al heb ik dan hetzelfde stofje in 2 kleuren, daar vind ik wel iets op!

Geef een reactie

