En ik wil nog maken…

Na het oplijsten van alle projecten waar ik nog stof voor heb liggen, wil ik ook al een beetje verder dromen. Enkele moeilijkere projecten waar ik me aan wil wagen, en waar ik nog het perfecte stofje voor vinden. Altijd zo leuk om te gaan shoppen hé!

 

b9bd0dc41a2bd90b97ce30354adac765

Blossom jas

Ik heb, gek genoeg, plots zin om een bomberjack te maken! Ik heb al meerdere patronen online gevonden en in mijn grote verzameling Burda’s en LMV’s, maar daar stond nergens mijn goesting in. Dus na een beetje online opzoekwerk kwam ik uit op de blossom jas uit de La Maison Victor editie maart/april 2015. En jammer genoeg was ik geen trotse eigenaar van dit exemplaar. Maar via de webshop van sanoma was dit euvel snel verholpen.

Polly jas

Vorige winter heb ik er dan wel eentje gekocht, toch wil ik mezelf eens wagen aan het naaien van zo’n leuke windjek. Liefst met een teddy fleece voering, zoals ik al enkele keren voorbij zag komen op de facebookgroep ‘Creaties uit La Maison Victor’. En dat stond me wel heel erg aan! Maar zo’n teddy fleece als voering gebruiken, lijkt me nog niet zo’n gemakkelijk klusje om te klaren…

 

e671f8b1b36ad22757bc8253f9976079

Cool blue hemd

Eigenlijk moet ik bekennen dat ik nog steeds geen hemd gemaakt heb voor vriendlief. Sinds ik enkele jaren geleden begonnen ben met naaien, zijn er al wel enkele shirts van onder het naaimachine gerold. Maar nog geen hemd tot nu toe. Het Cliff hemd vind ik achteraan aan het bovenste rugpand maar wat raar, dus ik hou het op het Coolblue hemd

stone

Stone short

Ja, vriendlief heeft nog niet zoveel gekregen van mij! Tijd om hem eens zijn eerste short te maken! Ik kan wel nu al raden dat hij gaat vragen om er extra zakken op te zetten, maar we zullen het eerst eens proberen zo. 😉

lmv-adventure-jacket-l7

Adventure jacket

Hij is op zoek naar een zomers jasje, dat wel nog iets van warmte biedt, maar dat lekker luchtig is tegelijkertijd. Dus dacht ik aan de Adventure jacket van La Maison Victor in een waterdicht stofje zodat het ook de wind tegenhoudt.

 

Er staan dus best wel wat projecten op het menu dus! En nog niet zo’n simpele dingen ook niet. Ik ga mezelf eens uit mijn comfortzone dwingen te gaan. Ik ben zelf benieuwd naar de resultaten!

 

 

Bron: pinterest.com en lamaisonvictor.com

Geef een reactie

