And Again…

dsc_0460

Ook al postte ik nog maar kort geleden een shoplog, hier is de volgende alweer! Ik had nog een paar dingetjes nodig, besefte ik achteraf. Dus ben ik nog maar eens terug gegaan om nog eens wat geld uit te geven hé 😉 Deze keer hield ik me wat aan de blauwe tinten, realiseerde ik me achteraf!

dsc_0461

Ik zocht nog een soort Teddy fleece om de binnenkant van mijn polly jas voor komende winter te voeren en lekker zacht te maken. Dit kwam er het dichtste bij in de buurt, het is een soort synthetisch schapenvelletje. Heerlijk zacht en warm! €10 euro per meter.

dsc_0463

Dit mooie katoentje bracht ik vorige keer ook al mee om een hemd voor het Lief mee te maken. Maar nu wilde ik zelf toch ook wel iets van dat mooie stofje voor mezelf maken, dus haalde ik nog wat extra. €10.50/m

dsc_0462

Een dikke soort jeans die wat bleker en afgewassen is. Het lijkt me heel cool voor een broek, maar het is zo’n dik stofje dat het naaien wat moeilijker gaat verlopen en dat het eindresultaat misschien toch niet zo fijn gaat zijn? Maar ik wil er toch wel eens graag mee experimenteren! €9,00/m

dsc_0464

Zelfs op de foto ga je scheel kijken van de strepen, haha! Ik zocht al langer een simpele tricot met simpele zwart/witte strepen voor een shirtje voor mezelf van te naaien. Missie geslaagd dus, al ga ik er wel van dubbel kijken… €10/m

dsc_0465

Misschien zijn de ankertjes toch wat te heavy om te starten met een hemd voor het Lief. Hij houdt het liever wat subtieler, dus misschien eerst eens een hemdje naaien met dit blauwe katoentje. Het is een héél klein motiefje, wel leuk! €7,00/m

dsc_0466

Fijn motiefje voor een hemd hé?

Zo, genoeg geld uitgegeven… Ik heb stoffen genoeg om 2 jaar non stop, dag in en dag uit te kunnen naaien! Dus hup met de geit!

Geef een reactie

