Op aanvraag

dsc_0542

Ik gaf het Lief vorig jaar voor kerstmis een recorder. Zo kon hij alle liedjes opnemen die hij maakt met zijn band Kandaloes. Ze kunnen zichzelf achteraf beluisteren en zien wat er beter kan/moet en de kwaliteit is zelfs best goed zodat ze ermee kunnen opnemen en eventueel opsturen naar mensen die om een soort demo vragen.

dsc_0543

Die recorder zat in een kartonnen doosje en door het veelvuldig te sluiten en te openen, bleef er niet zoveel meer over van het doosje. Er werd me dus gevraagd om een passend zakje te maken, liefst mét logo. Zo is het meteen duidelijk wat erin zit en als het zakje dan ergens achterblijft, is de eigenaar ook wel snel weer gevonden!

dsc_0544

Het stofje is een restje dat ik een hele tijd geleden eens gewonnen heb! Ik vind het een prachtige stof om zakjes van te maken. Ik denk dat het een soft cactus katoentje is? En toevallig had ik nog een bijpassende rits liggen, dus het was zó gepiept. Ik voegde nog een dunne rode katoen toe als voering binnenin. Zo past het ook meteen bij zijn andere rode zakje voor de microfoon, zie hier!

dsc_0545

Het logo zagen jullie al enkele keren eerder hier voorbij komen. Het is dus niet de eerste keer dat Kandaloes en Haaksterretje samenwerken!

Er is helaas wel iets mis gegaan met het snijden van de witte cirkel. Die is niet rond én ook nog eens groter dan de rode cirkel. Ik kan het niet verklaren, want ik heb gewoon de cirkel geknipt en geplakt in de software van Silhouette. Misschien vervormd bij het strijken? Wel jammer vind ik… Maar een leek ziet het waarschijnlijk niet eens of die denkt dat het artistieke vrijheid is?dsc_0546

Het is niet perfect, maar toch weer iets helemaal uniek en daar kan ik toch zo vrolijk van worden! Zo fijn om nieuwe dingen op de wereld te zetten!

Geef een reactie

