Nieuwe collega

dsc_0724

Een tijdje geleden maakte ik voor alle collega’s een tas met de naam op, zo zou er wat minder verwarring ontstaan als alle tassen met thee naast elkaar staan. Het was tevens hét uitgelezen moment om mijn waterslide decal papier eens uit te proberen!

dsc_0725

Ondertussen is er een nieuwe collega bij gekomen en moet er dus een tas bij gemaakt worden. Daarnaast bleek ook dat de tassen niet zo goed tegen warm water kunnen… Een andere collega had haar tas wat te lang in het warme afwaswater laten weken en de waterslide had grotendeels losgelaten… Dus maakte ik ook ineens een nieuwe tas voor haar. Hoe ik dat deed, kan je terug vinden in mijn eerste blogpost hierover.

dsc_0726

Geef een reactie

