Robo Marlon

dsc_0735

Ik ben ondertussen de tel kwijt geraakt… Ik denk dat het Lief al meer dan 10 Marlons van La Maison Victor gekregen heeft van mij… Het is maar een standaard T-shirt patroon, maar het zit hem momenteel echt helemaal goed, dus wordt dit patroon wel meerdere keren uit de kast gehaald!

dsc_0727

Ditmaal geen opdruk met de silhouette cameo, maar ging ik gewoon voor een leuke tricot en legde ik een aantal accenten met zwarte tricot. Die laatste recycleerde ik overigens uit een oud, effen zwart T-shirt! Altijd leuk om oude dingen met nieuwe dingen te combineren, vind ik.

Eigenlijk heb ik niet veel meer te zeggen over dit project. Ik moest niets veranderen, want ik weet dat dit patroon hem als gegoten zit. Tricot naait ook zo gemakkelijk met mijn nieuwe overlock, dus daar heb ik ook helemaal geen problemen mee gehad en de stof werd goedgekeurd door Het Lief. Dat laatste is altijd wel een beetje een gok… Ik naaide ook voor het eerst mijn eigen label in een kledingstuk voor hem.. Hopelijk zit het niet irritant in de nek…

dsc_0728

Eerst maakte ik het shirt zonder borstzakje, maar ik vond toch dat er iets ontbrak. En na ’s nachts een beetje half te dromen en half te denken wist ik het: een zwart accent als borstzakje zou het helemaal af maken! Ik ben tevreden!

dsc_0721

dsc_0730

dsc_0737

2 thoughts on “Robo Marlon

    • Het is lekker simpel en zit op een uurtje in elkaar! Zeker als je de verschillende delen van de mouw tot 1 geheel omvormt. En je kan veel spelen met de halsbies en de mouwen in andere kleurtjes te doen of het borstzakje weg te laten. Succes!

Geef een reactie

