dsc_0776

Bij sommigen onder ons is het in de zomer rustiger… Maar zo zit het niet bij mij! Het is ongelooflijk druk op het werk én we gaan ook vaker iets drinken met vrienden of familie… Dus tijd om te naaien is af en toe héél erg ver te zoeken. En dan moet ik eventjes genoegen nemen met alles bij elkaar te rapen en alles al eens klaar te leggen zodat ik wel meteen kan beginnen als ik een momentje tijd heb.

Mijn volgende project: Barbara jurk van La Maison Victor! Hup Hup!

dsc_0777

 

3 thoughts on “

  1. hopelijk vind je toch nog ergens een gaatje. Ik heb wel twee weekjes verlof (al eentje gehad) maar toch nog een heleboel zaken die ik nog moet doen omdat het er anders niet van komt maar ik probeer toch per dag een uurtje te kunnen naaien.
    mooi stofje trouwens

Geef een reactie

