Rol ik even mee

dsc_08061

Eigenlijk droomde ik al langer van een rolmesje… Maar de prijs hield me al een tijdje tegen. Tot ik een keertje korting bij elkaar gespaard had bij Veritas en ik ook nog eens een tegoedbon van mijn verjaardag van Veritas gekregen had. Nu kon ik mezelf niet langer tegenhouden!

dsc_0805

Ik kocht er gelijk een extra set mesjes bij, zo kan ik één mesje houden om papieren patronen te snijden en een ander mesje houden voor stof en vlieseline. Ik ben ondertussen best wel fan! Er zijn nog een aantal dingen die ik ga blijven doen met de schaar, maar het is zo handig dat de stof volledig plat ligt en het patroon er mooi bovenop blijft liggen. Zeker voor gladde stofjes is dat wel zo handig… En met mijn trouwjurk in het verschiet 😉

dsc_0808

Dus jep, dit is mijn nieuwe beste vriend momenteel!

One thought on “Rol ik even mee

Geef een reactie

