Take it easy

keep-calm-and-take-a-break

Zomervakantie… Voor de één een zee van tijd, voor de ander het moment van solden en dus hard doorwerken. Jep, ik behoor tot de laatste categorie. Het zijn stevige werkdagen en daardoor ontbreekt het ’s avonds soms een beetje aan tijd. De blogposts die jullie deze (solden-)maand zagen voorbij komen, waren nog allemaal werkjes van juni. Ondertussen heb ik mezelf ingehaald en zit ik dus zonder blogposts. Jep, ik loop een klein beetje veel achter.

Maar daar zit ook nog een andere reden achter. Nee, aan mijn trouwjurk ben ik nog niet begonnen, maar dit nieuwtje is al bijna net zo groot… Maar ik moet nog even wachten met het aan te kondigen. Ik wil het namelijk niet jynxen en het is nog niet helemaal in kannen en kruiken. Maar ik kan alvast zeggen dat momenteel mijn tijd daar een beetje naartoe gaat!

Niet dat het hier compleet gaat stil vallen hoor, dat laat ik niet gebeuren. Maar eventjes geen deadlines meer voor mezelf en het eventjes wat rustiger aan doen. Geen druk op de ketel, dat kan ook wel eens deugd doen!

 

Bron foto: eetgoedvoeljegoed.nl

One thought on “Take it easy

Geef een reactie

