Solden

dsc_0812

Er zijn maar weinig dingen die ik niet probeer te naaien, maar lingerie hoort momenteel nog tot die categorie. Wegens tijdgebrek (full time werken enzo), ga ik mijn lingerie toch nog liever kopen en liefst nog in solden. Misschien dat ik later wel eens een cursus lingerie naaien ga volgen.

dsc_0814

Laatst had ik dus lingerie gekocht en in mijn supersnelle tempo (lees: winkelbinnenenzosnelmogelijkweernaarbuiten) had ik een buste-maatje te klein meegenomen. Dus dan los ik het maar even op de supersimpele manier op, want ik vond het echt een hele mooie beha… Ik had nog een zwarte beha die weg mocht, dus daar knipte ik het haakjes-gedeelte (of hoe dat ook mag heten) achteraan weg en ik naaide het aan mijn nieuwe beha, zodat het bandje rond de borst nu even lang is als mijn andere lingerie! Snelle, maar mooie oplossing! En als het Lief het niet kan zien, is het geen probleem, want niemand anders krijgt het ooit te zien! Hihi!

dsc_0815

Geef een reactie

