Blauw, blauwer, blauwst!

dsc_1133

Het is altijd een heugelijk moment wanneer ze je uitnodigen om erbij te zijn op hun trouw. Zo fijn dat ze jou erbij willen hebben op hun mooiste moment! Dus werd de datum vrolijk aangekruist in de agenda en bekeken we de mooie uitnodiging met veel ‘Oooh’ en ‘Aaah’-geluiden.

We keken dus meteen een beetje verder en mijn oog viel op de dresscode: ‘Feestelijk met een vleugje blauw‘. Het wilde dus lukken dat ik bezig was met wit hemd met blauwe stipjes voor het Lief. It was just meant to be! Maar nu nog iets voor mezelf vinden… Eigenlijk heb ik niets feestelijks in de kast hangen met blauw… Ik ben eerder een rood-meisje!

dsc_1135

Dus stond ik mezelf een uitstapje naar de stoffenafdeling van Veritas toe… Wat er allemaal al niet nodig is om jezelf een stukje stof te veroorloven hé… Maar excuses zijn gemaakt om ze te gebruiken, haha! En dan laten we ons natuurlijk geen 2 keer zeggen hé!

dsc_1134

Eens aangekomen bij Veritas, moest ik niet lang twijfelen. Er waren 2 prachtig mooie blauwe stofjes die meteen mijn aandacht wisten te trekken! Een mooie stretch-viscose in het kobaltblauw en dan een dikkere blauwe stof met print, waar ook wat minder stretch in zit.

dsc_1136

Als ik dan toch bezig was, nam ik ook maar meteen een leuke zwarte viscose-stretch mee met een kleine reliëfprint. Ik denk er een Sunny pants of een leuke top van te maken.

Het juiste patroon zoeken voor elk stofje ligt nog wat moeilijker… Ik denk van de kobaltblauwe stof een Lora-jurk te maken. De blauwe stof met print is een wat moeilijker geval: een Skater dress (lekker simpel) of de Wanda-jurk (om toch maar all the way La Maison Victor uit te gaan)?

Wat denken jullie?

 

One thought on “Blauw, blauwer, blauwst!

Geef een reactie

