Inspirerende websites

 

daywallpaper.wordpress.com

Annemerel blogt
Een pracht van een meid en ze blogt over haar sportavonturen. Wat ik zo heerlijk vind aan Annemerel: haar eerlijkheid. Ook bij haar gaat het niet steeds van een leien dakje en ze vertelt zo grappig over haar mislukte pogingen! Ze heeft grootse doelen, maar weet ze ook te volbrengen. Ze is toch wel een beetje een voorbeeld voor mij!
(www.annemerel.com)

IloveHealth
Dit is een leuke, nederlandstalige website met lekkere, gezonde gerechtjes, fooddiaries, sportieve activiteiten en tips voor een gezond leven. Ik kom er regelmatig een receptje tegen dat ik wel eens wil proberen!
En dan vooral dit artikel vond ik erg intressant op de website! Het verhaalt over 10 tips om een mooie balans te vinden tussen gezond eten en het dagelijks leven.
(http://www.ilovehealth.nl/)

WorkThatEs
Deze blonde, maar vinnige dame is gebeten door sporten. En dan voornamelijk van krachttraining, daar cardio niet echt besteed is aan haar. Ze post op haar blog leuke fitspiration plaatjes, leuke sport-weetjes, leuke workout kleding en af en toe wel eens een leuke random foto. Ik leerde haar kennen door haar sportdagboek als sportfanaat van vrouwen.nl en ik ben sindsdien blijven lezen!
(http://www.workthates.nl/)

Foodness
Deze leuke, nederlandstalige site bestaat uit een blog met allerlei leuke weetjes, tips en interessante artikels. Daarnaast bestaat de website voornamelijk uit lekkre, gezonde, maar vooral hippe gerechtjes. Die gerechten gaan van lekkere ontbijtmuffins, tortilla’s tot groene smoothies!
(http://foodness.nl/blog en foodness.nl)

JenniefromtheBlog
Net ietsje minder groot dan de voorgaande sites, maar daarom niet minder fijn! Ze begon in oktober 2013 met haar leven gezonder in te kleden en daarover verteld ze over op haar blog. Daarnaast heeft ze ook een fijne kledingsmaak, naar mijn mening, en deelt ze die met de wereld. Echt een doorsnee meisje, maar met een fantastische blog!(http://www.jenniefromtheblog.com/)

Plaats een reactie