Next stage

huis-voor-klokkenluiders-289x300

Ondertussen wonen het Lief en ik al bijna 2 jaar samen en hebben we al bijna 7 jaar een relatie. We beginnen dus stilletjes aan een beetje te denken aan de volgende stap: Een eigen huisje kopen! Momenteel huren we een fijn appartementje en zijn we vooral heel blij met de onze tuin, maar ons appartementje is niet erg groot. Vooral als ik een keertje wil naaien, vind ik het gebrek aan ruimte wel lastig. Ik moet telkens mijn naaimachine uit mijn kledingkast halen, helemaal opstellen op de keukentafel, alle gereedschappen nemen en als ik iets anders wil doen (bv koken) dan moet ik alles helemaal weer opruimen. En dan krijg ik nog wel eens een opmerking van het Lief dat het er wel wat rommelig bij ligt…

Dus, op zoek naar onze eigen stek! Momenteel pakken we het nog niet té serieus op. We kijken rustig rond en zijn al eens gaan kijken naar een huis dat wel naar onze zin is, maar het was wat te duur. We zoeken nog een beetje uit hoeveel we willen en kunnen lenen, wat we juist belangrijk vinden aan een huis en hoeveel werk er nog aan het huis mag zijn.

Dus mag ik binnenkort hier misschien wel goed nieuws posten! 😉

 

bron foto: https://www.securitymanagement.nl/huis-klokkenluiders-krijgt-aanloop/

 

1 thoughts on “Next stage

Plaats een reactie